Kisah Semalam lagi…(7 Oktober 2009)

Aku berkisah di jalan penuh berliku pada jam 5.00 pm. Tetapi dikala kena jem yang teramat sangat, jadi perancangan untuk berjumpa dengan programmer agak tergendala rancangannya. Tetapi, tatkala itulah masalah menimpa. Takpe la. Maybe dah ketentuan terjadi. Jadik aku meneruskan perjalanan pada jam 7.00 malam melalui KL Sentral. Dan seterusnya, aku mengubah haluan untuk terus ke Cheras. Dan pada malam 1.00 pagi, aku ke Kampung Baru bersama abg aku, adik dan best friend aku. Berjumpa sahabat Polis kami disana. Makan nasik goreng cina ngan teh tarik aku kat sana beb. Boleh lah. And then, kami teruskan perjalanan untuk pulang ke rumah. Kemudian, dekat Jalan Tun Razak pulak ada road block pulak. Dah kena jem lagi…. and teruskan perjalanan lepas road block tu and sampai lah di rumah lepas antar zarul kat rumah dia..

2 thoughts on “Kisah Semalam lagi…(7 Oktober 2009)

Leave a Reply

